יום ראשון, 5 באוקטובר 2014

קשב וריכוז - עד איזה גיל

בס"ד מאז הועלתה המודעות לקיומן של בעיות קשב וריכוז, נמצאו פתרונות מעשיים לקבוצה גדולה של אנשים הסובלים מבעיות הכרויות בשמם הכללי, קשב וריכוז, ובשמות פרטיים יותר ביניהם דיסלקציה, דיסגרפיה דיסקלקוליה ועוד. הידיעה שלא מדובר בילד עצלן או בעל רמת משכל נמוכה חלילה, מעודדת עד מאוד הן את הילד עצמו והן את הוריו, מאפשרת את ההבנה שקיימת בעיה מסוג מחסום, ונותנת יותר אפשרויות להתקדם הלאה למורת קיומה של הבעיה. שכן כאשר בעבר ילד לא הצליח לקלוט קריאה או כתיבה, יחסו זאת להתנהגותו, לרצונו או לרמת המשכל שלו.

מרגע שנודע כי קיימות בעיות שונות אשר מהוות מחסום ומונעות מחומר לימודי מסוים לעבור ולהיקלט אצל הילד, נמנעות הרבה אי נעימויות, וישנם דרכים רבות בכדי לסייע לעבור את המחסום בבעיית קשב וריכוז הספציפית, וכל מקרה נבחן לגופו. עם זאת, ישנם אנשים אשר עדיין מתקשים לקבל את הידיעה על קיומה של בעיית קשב וריכוז כלשהי, ונמנעים מלשתף פעולה עם צוות המורים אשר דורשים ביצוע בדיקה מסוג אבחון לצורך גילוי בעיית קשב וריכוז הספציפית. כאן המקום להדגיש כי בעיות מסוג של קשב וריכוז אינם חלילה מחלה, או מעידות על רמת משכל נמוכה, ההפך הוא הנכון, לאחרונה הראו מחקרים כי דווקא אנשים בעלי בעיות קשב וריכוז קשות, מסוגלים לנהל מקמות גדולים אשר צורכים ערנות וביצוע מספר פעולות בו זמנית. המחקרים הראו כי דווקא אנשים כאלו, אשר סובלים מבעיות קשב וריכוז הם בעלי יכולת לעקוב ולבצע מספר משימות בו זמנית. החשיבות שבביצוע האבחון נובעת דווקא מן הצורך לתת פתרון לבעיה, שכן, מרגע שיש מודעות לבעיה, ניתן לתת לסובל מימנה פתרונות מעשיים אשר מקלים עליו בהתנהלותו בחיי היום יום.

גם הרפואה האלטרנטיבית אוחזת בידה בפתרונות שונים לאנשים הסובלים מבעיות של קשב וריכוז. אין ספק כי ההתקדמות והאינפורמציה הרבה הזורמת היום בנוגע לבעיות קשב וריכוז מקלה עד מאוד ומסייעת במקרים בהם קיימת בעיה. חשוב לציין, כי אבחון כדאי לבצע בכל מקרה בו קיים חשש לקיומה של בעיית קשב וריכוז, ביצוע האבחון על ידי מאבחן מוסמך תאפשר לסובל מהבעיה לקבל הקלות הן בבחינות בגרות הן בבחינות קבלה למוסדות אקדמאים ואף במוסדות האקדמאים עצמם. זאת מלבד העובדה שעצם ידיעת הבעיה תקל על האדם בהתנהלותו היום יומית.

לפרטים על טיפול טבעי בבעיית קשב וריכוז חייגו: 0722567635
טיפול טבעי בבעיות, הפרעות קשב וריכוז ADD ו ADHD





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה